Poslovanja koja imaju najbolje marketinške tehnike

Kako kupovati namirnice s malim proračunom i prestati trošiti novac na hranu

Zatražite kredit



Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Sutra 26.04.2024 u 08:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 90 dana. Maksimalni period otplate kredita: 540 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,50%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Ako želite biti globalno prisutni na tržištu, znajte da je to moguće. Samo je potrebno imati kreativnu i učinkovitu marketinšku strategiju te pripadajuće tehnike. Osim toga, morate razumjeti svjetsko tržište. Provjerite koja su to poslovanja s najuspješnijim i najboljim marketinškim tehnikama.

Što je marketing?

Marketing bismo mogli opisati kao čin fokusiranja proizvoda ili usluga neke tvrtke na potrebe potencijalnih kupaca. Kod marketinga je najvažnije razraditi globalnu marketinšku strategiju koja će ciljati na publiku. Znati tko treba vaš proizvod ili uslugu te kako ih plasirati na tržište na način koji će povećati svijest o robnoj marci ključni su sastojci vrhunskih marketinških tehnika.

Tvrtke s najučinkovitijim marketinškim tehnikama

Red Bull

Austrijska tvrtka Red Bull odlično funkcionira na području globalnog marketinga da mnogi Amerikanci misle da je to zapravo domaći brend. Kako im to uspijeva? Jedna od najuspješnijih taktika ovog brenda je definitivno organiziranje ekstremnih sportskih događaja širom svijeta. Od Red Bull Indianapolis motorcycle Grand Prix-a, preko Red Bull Air Race-a u Ujedinjenom Kraljestvu pa sve do Red Bull Soapbox Race-a u Jordanu. Dakle, snažna marketinška strategija vodi ih u sve krajeve svijeta.

IT tvrtke

Osim razvoja softvera ne samo za pametne mobitele nego za gotovo sve elektroničke uređaje koji nas okružuju, IT tvrtke koje se između ostaloga bave i digitalnim marketingom nerijetko se upuštaju i u tzv. affiliate odnosno partnerski marketing. Radi se o tome da svi suradnici primaju određenu proviziju za svaku akciju koju kupac napravi.

U današnje je vrijeme posebno popularan casino affiliate marketing. Radi se o tome da suradnici postavljaju sve preporuke, recenzije te poveznice i bannere na vlastite web stranice. Naknadu je moguće ostvariti bilo da se posjetitelj odluči zaigrati rulet online ili da samo pretražuje najbolja casina.

Affiliate web stranice sadrže sve važne informacije poput vodiča za iGaming i popisa najboljih online casina, tako da neminovno privlače veliki broj korisnika.

Airbnb

Airbnb je tvrtka koja se bavi osiguravanjem smještaja za putovanja. Osnovana je 2008. u San Franciscu te se od onda pa sve do danas Airbnb može pohvaliti s više od 1.500.000 oglasa u više od 34 tisuće gradova širom svijeta. Velik doprinos eksplozivnom rastu i uspjehu tvrtke leži u videokampanji pod nazivom “Made Possible by Hosts.”

Domino’s

Domino’s je naglasak stavio na inovaciju jelovnika, budući da ga smatra sredstvom povećanja međunarodnog interesa i svijesti. Ulaže napore da bolje razumije preferencija tržišta na koja se pokušava probiti te sukladno tome Domino može isporučiti najrazličitije i najukusnije slastice dovoljno raznolike da privuku međunarodnu pozornost.

Nike

Nike je u posljednje vrijeme osmislio jednu od najinovativnijih marketinških tehnika. Ovaj poznati brend kreirao je Nike By You što znači da su kupci sami postali dizajneri. Ovaj briljantan oblik marketinga neminovno je doveo do povećanja njihovih prihoda za 22% u 2015. Kako bi promovirao Nike Epic React cipele Nike je zaslužan i za impresivnu video igru koja je osmišljena na način da se igra dok trčite na traci za trčanje. To je zaista inovativni način promoviranja njihovog proizvoda. Radi se o obliku digitalnog marketinga koji je prilagođen rastu i razvoju tehnologije.

Više članaka