4 savjeta koji će pomoći vašoj tvrtki da stvori više klijenata putem društvenih mreža

4 savjeta koji će pomoći vašoj tvrtki da stvori više klijenata putem društvenih mreža

Kako nam društvene mreže mogu pomoći u poslovanju?

Ukoliko vodite malenu tvrtku i odgovorni ste za upravljanje marketingom, tada ste svjesni da je to posao koji zahtjeva veliku promišljenost i dobru prezentaciju. Kako nam društvene mreže mogu pomoći u poslovanju? Internet je danas postao najveći medij, i kao takav većina vjeruje u prezentacije koje se na njemu odvijaju. Društvene mreže nam mogu pomoći da izradimo željeni profil za poslovanje, da to poslovanje predstavimo na najbolji način, da se približimo ciljanoj publici i ostvarimo dobru zaradu.

Problem nastaje kada nastane nedoumica na kojoj društvenoj mreži se prezentirati i na koji način? Stručnjaci za oglašavanje će uvijek iznijeti brojne razloge zašto je Facebook naprimjer bolji od Instagrama ili obrnuto, i za čas se možete pronaći u velikoj nedoumici. Cilj svakog oglašavanja ili prezentiranja je pokazati i dovesti proizvod ili uslugu do krajnjeg potrošača. To ponekad može biti veoma zahtjevan proces ako je konkurencija velika ili ako ima bolji sadržaj. Uspješna marketinška strategija kreče od pomnog razmišljanja, analiziranja i kreiranja sadržaja. Razmislite si gdje bi vi kao potrošač otišli da vas zanima usluga koju nudite, i krenite od toga.

Savjeti kako koristiti društvene mreže za bolje poslovanje

Ako ste ikada ispunjavali neku online anketu vezano za neki trgovački lanac, sigurno ste primijetili pitanje “Gdje ste vidjeli našu ponudu? ” i kako je jedan od odgovora bio društvene mreže. Cilj ovakvih anketa je vidjeti da li je oglašavanje i prodaja preko društvenih mreža uspješna ili na njoj treba raditi. Kako društvene mreže mogu pomoći vašem poslovanju? Odaberite društvenu mrežu – Za početak, nemojte vjerovati kako morate biti na svim online kanalima kako bi bili uspješni. Dobra i kvalitetna web stranica i društvena mreža na kojoj se može vidjeti interakcija s trgovcem i kupcem su dovoljne stavke.

Društvena mreža je mjesto gdje možete bez pretjerane ukočenosti na simpatičan način ponuditi ono što predstavljate, a upravo će razlika u prezentaciji biti ključna za dobivanje novih klijenata. Kvaliteta i kvantiteta – Uzmimo za primjer da uspješno poslujete ali se to ne vidi na društvenim mrežama. Zašto? Mnogi imaju strah od objava, od opisa ponude. Ukoliko ste svjesni da nudite kvalitetnu uslugu ili proizvod, a ne znate to najbolje prezentirati, tada je najbolje da zaposlite Social Media Managera.

Gledajte, pomno slušajte i učite – Recimo da vaša konkurencija bolje posluje od vas na društvenim mrežama. Ovo je savršena prilika da odete vidjeti što oni rade i kako kreiraju svoje objave. Pokušajte nešto izvući iz načina njihovog poslovanja i formulirajte u svoji način poslovanja. Isto tako, obratite pozornost na potrebe tržišta koje je vezano za vaše poslovanje. Nemojte se ustručavati ući u razgovore s klijentima i pitati ih njihovo mišljenje. Video sadržaj – Video sadržaj je najupečatljivija reklama za ono što vi nudite. Video vam pruža mogućnost da se izrazite na najbolji mogući način i da prezentirate svoji proizvod ili svoju uslugu djelima i riječima.

Prednosti koje nude društvene mreže

Društvene mreže nam primarno donose vizualno. Na njima prvo vidimo, zatim čitamo određeni sadržaj koji nas zanima. Prednosti društvenih mreža su svakako jednostavan oblik oglašavanja i prezentacija, dostupnost šire publike, razne grupe, mjesta za kupovinu i prodaju. Kako bi iskoristili sve navedene prednosti, važno je zapitati se na kojoj platformi je najbolje prezentirati svoji proizvod ili uslugu. Morate znati koja je vaša ciljana publika, i kakav sadržaj bi oni željeli vidjeti. Kada znate sve navedeno, vaši profit bi se mogao udvostručiti.

Morate imati na umu da nisu sve društvene mreže za sve, i to je česta greška koja se vidi. U primjeru, vaša web stranica može biti odlično napravljena, seo optimizacija je dobra, ali to ne pokrivate na društvenim mrežama – ispadate manje ozbiljni. Da, možda vaše objave u početku neće imati preko tisuću like-ova, no bitno je da tu objavu vidi barem jedna osoba koja će vam se na kraju obratiti. Kao što je navedeno, ako ne znate kako kreirati objave za društvenu mrežu, onda pogledajte kako to rade konkurentne firme ili zaposlite stručnjaka.

Tagovi:

Više članaka

Kako sigurno surfati

Kako sigurno surfati

Javne Wi-Fi mreže su sveprisutne i često su nam dostupne u kafićima, restoranima, hotelima, zračnim lukama i drugim javnim mjestima. Međutim, korištenje javnih Wi-Fi mreža može biti opasno jer su čest